zondag 8 januari 2023

Carve December 2022

Net als voorgaande jaren wilde ik in december weer meedoen met deze uitdaging om stempels te maken. Deze keer ben ik laat begonnen, maar ik heb toch nog zes stempels gemaakt. Ik gebruikte daarvoor gummetjes in verschillende maten.

De eerste is een vierkante stempel waar ik leuke randjes mee kan maken.

De tweede maakte ik van het restant van dezelfde gum. Deze geeft leuke achtergrondpatronen.

Dit was een restje van een grote gum, die ik vierkant heb gemaakt.

En hier gebruikte ik een nieuw formaat gum. Ook deze geeft weer leuke achtergrondjes.

Dit was ook weer een restje van een gummetje. Het is een simpele stempel, waar ik weer leuke achtergrondjes en randen mee kan maken.

Deze vierkante stempel is mijn favoriet. Het was ook meteen de laatste van het jaar, gemaakt op de laatste dag van 2022. Een mooie afsluiter!

Hier kun je alles lezen over Carve December. En hier kun je op Instagram zien wat anderen gemaakt hebben.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect zeg al die stempels. Leuk idee om zo ook eens wat stempels te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag op Insta al van alles voorbij komen, maar nu snap ik het pas echt! Mooi om zo'n patroon te maken zoals op de laatste foto. Het lijkt wel een tegeltjesvloer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ik heb ook ooit wel eens een stempel van een gummetje gemaakt, maar ben buitengewoon verrast door wat jij laat zien! Super leuk ook wat voor mogelijkheden dat dan weer oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great designs, I am especially impressed with the last patchwork quilt print.
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen