donderdag 26 mei 2022

Blogpauze

Het is al een hele tijd geleden, dat ik mijn laatste berichtje schreef. Ik zal beknopt vertellen wat er de afgelopen tijd gebeurt is.

In februari liet mijn echtgenoot een plekje in zijn wangslijmvlies weghalen. Een paar weken later kregen we te horen, dat er kankercellen aangetroffen waren en dat er een grote operatie nodig was. Half maart werd hij geopereerd en na 12 dagen ziekenhuis mocht hij naar huis. Na 2 weken kregen we te horen dat alles weg was en er geen nabehandeling nodig was, een hele opluchting! In eerste instantie ging de genezing niet helemaal goed en moesten we tussendoor een paar keer naar het ziekenhuis. Gelukkig gaat het nu een stuk beter en kan zijn revalidatie beginnen met logopedie, fysiotherapie en ergotherapie.

Een paar dagen geleden heb ik deze collage gemaakt, als afsluiting van deze moeilijke periode.

11 opmerkingen:

  1. Nou, dat heeft een grote impact op je leven! Heftig hoor... er wordt behoorlijk aan je wereld geschud. Ik had je inmiddels wel gemist hoor, maar ieder z'n privacy vind ik dan...
    De krachtige collage drukt wel uit wat het met jullie deed!
    Sterkte bij alle volgende stappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat deze reactie bij je terecht komt...Blogger doet nl.irritant...
    Wat hebben jullie een heftige tijd achter de rug! Zomaar ineens kan er van alles veranderen. Dat weet je natuurlijk wel, maar als het je dierbaren betreft, voelt het wel anders. Je collage spreekt boekdelen... Sterkte de komende tijd! Groetjes
    ..Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat heftig, Hoop voor jullie dat het allemaal goed komt,
    Mooie collage daar zit werkelijk alles in wat je voelt en doormaakt.
    Wens jullie beiden sterkte en kracht toen.
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je zegt, een hele moeilijke periode moet dat voor jullie zijn geweest.
    Fijn dat het nu beter gaat en hij kan gaan beginnen met alle therapieën. Sterkte en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is niet mis wat jullie hebben meegemaakt.
    Fijn dat het nu weer beter gaat en hij aan de therapieën kan beginnen. Sterkte en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al een aantal keren heb ik gedacht wat jammer dat
    er geen nieuwe berichten meer van je verschijnen Annet,
    vol belangstelling genoot ik altijd van je creativiteit.
    Maar nu ik dit lees begrijp ik ik dat helemaal.
    Wat een moeilijke en zenuwslopende periode hebben
    jullie achter de rug maar gelukkig nu te lezen dat het de
    goede kant opgaat.
    De collage die je hebt gemaakt als afsluiting van deze
    moeilijke periode vind ik fantastisch, en veelzeggend.

    Veel sterkte en lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schrik en zorgen hebben jullie gehad en zullen er nog zijn. Heel veel sterkte en beterschap voor je man. Maar ook voor jou veel sterkte want als partner sta je er naast en ben je vaak zo machteloos, maar is het ook voor jou moeilijk. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry to hear about your husband’s hospital treatment, but relieved that he is now recovering! What a scare you must have had (A bit like me and my husband when I had cancer last year, which hopefully has gone now) ! Best wishes to you both.
    Barbara xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, wat heftig! Ik had ook al een aantal keren gekeken of je weer wat had gepost, Logisch dat jullie andere dingen aan het hoofd hadden... Fijn dat het er inmiddels beter uit ziet. Heel veel beterschap en alle goeds, gezondheid en geluk gewenst!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is schrikken, wat een heftige tijd!! Voor de komende tijd veel sterkte, klinkt nog best spannend, de revalidatie!!! Hopen dat het allemaal weer goed komt. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Opeens staat alles dan in een ander perspectief. Ik denk dat het nog wel een flinke tijd jullie kijk op het leven verandert. Des te blijer ben je natuurlijk als het weer goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen