dinsdag 30 november 2021

Chibi Hanako (1)

Vorige week las ik bij Akkelien over de Amilishly Crochet ALong. Nu stond Chibi Hanako al op mijn to-do-lijstje, dus ik besloot om mee te doen. Ik had nog restjes Catania en Phil coton 3 in leuke kleuren, dus ik kon afgelopen zondag van start. Na het maken van de armen heb ik maar even een pauze genomen, mijn vingers hadden rust nodig!

Gisteren heb ik een begin gemaakt met het eerste beentje, het schoentje is nu bijna klaar en moet nog opgevuld worden.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik zag haar bij Akkelien ook al. Het zijn wel kleine onderdeeltjes zo te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat gelijk op met Akkelien zie ik wel, kom net
    bij haar vandaan [blog] Leuk hoor van die kleine
    gehaakte mensjes, wel een priegelwerkje waar je
    vinger kramp van krijgt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is klein en priegelig maar het wordt wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haar patroontjes zijn mooi, wel priegelen, maar de moeite waard, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen