vrijdag 12 oktober 2018

365somethings2018

In January I started a new challenge: 365somethings2018. For me this is playing with paint, markers, pencils, (hand carved) stamps, clippings, etc on paper. This can be collaging in an altered book, drawing on index cards, doodling or drawing in a Moleskine, painting on watercolour paper, etc. Sometimes I’ll share a few of my 365somethings2018 here, but you can follow my challenge on my Facebook blog or Instagram. These are a few examples of the last weeks.
318/365 A DIY collage in my altered book.
320/365 A mandala variation in black and white.
321/365 Owl doodles in my Moleskine pocket.
323/365 Another mandala variation in black and white.

2 opmerkingen:

  1. Ha Annet, heb net de link naar je blog weer ontdekt (ja, dankzij je binnenkomst in de online workshop) en ben even een kijkje gaan nemen... oooh, jij doet dus mee met 365 somethings challenge! Ik begon er ook aan in februari of zo, maar onze onverwachte (en lang op gehoopte) verhuizing fietste er tussendoor dus ik heb het opzij gelegd - da's niet meer in te halen. Ik pak mijn project nog wel 's op te zijner tijd... tijdens/net na de verhuizing crashte ook mijn computer waardoor ik een hoop links naar blogs kwijt ben - zo langzamerhand 'vind' ik ze weer en da's leuk! Jouw link kan nu ook weer in mijn 'blogs om te bezoeken' rijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om je hier weer te ontmoeten, Marit! Volgens mij heb ik jouw 365somethings2018 ook gezien, had je daar niet zo'n leuk kistje voor? Ik volg mijn blogs om te bezoeken via Feedly, dan kan ik de linken niet kwijtraken bij een computerprobleem en deze app houd ook bij wat ik al gelezen heb en wat er nieuw is.

      Verwijderen