vrijdag 19 september 2008

Borduren

Twee weken geleden maakte ik deze sashiko ATC's voor Ingrid in Canada. Ik had deze techniek nog nooit gebruikt, maar het viel me heel erg mee. Ik had (niet toevallig dus) het 'Sashiko handboek' van Susan Briscoe gekocht. Dit was dus een grote hulp bij dit project. Two weeks ago I made these sashiko ATC's for Ingrid in Canada. I never used this technique before, but it was not difficult. I recently (not accidental of course!) bought the book 'The Ultimate Sashiko Sourcebook' from Susan Briscoe in the Dutch translation. This was a big help on this project. Na lange tijd ben ik ook weer verder gegaan met TAST. Dit keer was de zigzagsteek aan de beurt. Een makkelijke steek om weer in het ritme te komen. Ik hoop weer iedere week een volgende steek uit te proberen. After a long time I continued TAST again. This time I tried the Arrowhead stitch. It's an easy stitch to catch up with this challenge. I hope to try a new stitch again every week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten