zaterdag 7 juni 2008

All sorts of things

De afgelopen week ben ik druk bezig met een cadeautje voor een vriendin en ATC's voor een swap. Daar kan ik dus nog niets van laten zien. TAST staat ook op een laag pitje. De steek voor deze week was de satin stitch, maar die spreekt me niet erg aan. Misschien dat ik die later nog eens probeer, maar in deze drukke week lukte dat niet. Het topje hieronder haakte ik vorig jaar twee keer, voor mijn jongste dochter en haar vriendin. Het patroon kun je hier vinden.
This week I was working on a present for a friend and some ATC's for a swap. I don't want to show them yet. TAST was on hold this week. The stitch was the satin stitch, but it didn't appeal to me. Maybe I'll try it later. I crocheted the top below twice, for my youngest daughter and her friend. The pattern is here.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten